logo
logo

АСРЗ повністю призупиняє свою діяльність і оголошує себе банкрутом

24 лютого, 12:09 НОВИНИ
АСРЗ повністю призупиняє свою діяльність і оголошує себе банкрутом
На підприємстві заявили, що вимушені почати процедуру масового вивільнення працівників.

Майже місяць робота підприємства повністю блокована.

Нагадаємо, 1 лютого капітан Маріупольського морського порту виніс розпорядження «Про заборону швартування суден до гідротехнічних споруд акваторії ТОВ« СРЗ »(причалів і котловану ДОКу). Робота підприємства і виконання зобов'язань перед клієнтами повністю блоковані, заявляють в прес-службі заводу. Вони стверджують - таке рішення було прийнято під тиском СБУ.
Як пояснив чиновник, таке розпорядження було прийнято в зв'язку з закінченням терміну дії дозвільних документів Регістру судноплавства України (терміном до 31.12.2019 року). На СРЗ впевнені - рішення неправомірно, а підстав для заборони немає.

Згідно ст. 5 Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» - дія дозвільного документа, який був виданий в зоні ООС, навіть якщо термін закінчився, автоматично продовжується до закінчення проведення ООС. Таким чином, всі свідоцтва про придатність гідротехнічних споруд акваторії ТОВ «СРЗ» є діючими в даний час, - акцентують на підприємстві.

Такі дії керівництво планує оскаржувати у суді. Проте зараз ситуація критична. Відучора люди вже навіть не виходять на роботу. Вони сидять вдома і отримують 2/3 від зарплатні. А це 500 співробітників. Фактично зараз підтримується лише критична інфраструктура. Борг за електроенергію за цей період вже сягає майже 3 мільйони гривень. СРЗ вже попередили, що 26 лютого їх відключать від електроенергії. А це може обернутися техногенною та екологічною катострофою для усього Маріуполя. Тому що крім майна СРЗ субабонентами заводу є стратегічні об'єкти, зазначив генеральний директор підприємства Олег Турський. А це перш за все об'єкти Держгідрографії, технічний флот АМІ ОНМА, гідротехнічні споруди маріупольської філії АМП з їх технічним флотом, каналізаційно-насосна станція міськводоканалу і база стоянки кораблів морської охорони Держприкордонслужби

У випадку ризиків проблем з енергопостачанням Госгеографія матиме серйозні наслідки з точки зору безпеки мореплавання в акваторії порту, з точки зору морської охорони - це ризики захисту держави, це екологічні наслідки для міста і акваторії моря, - зазначив Турський.

Якщо потоне ДОК - це вилив нафтопродуктів в Азовське море. Якщо буде знеструмлена каналізаційно-насосна станція - фікаліі також підуть в морську воду. Керівництво заводу вже написало звернення до всіх державних органів, які можуть вплинути на ситуцию: президента, прем'єра, міністра інфраструктури, Фонду держмайна, адміінстрацію морських портів, в тому числі на губернатора області та мера Маріуполя з проханням прийняти невідкладно заходи для розблокування роботи підприємства, скасувати розпорядження капітану і недопустити катастрофи і масового звільнення унікальних фахівців судноремонтників.

Проте чи буде реакція, дізнаємось досить скоро. У разі відключення СРЗ від електроенергії, наприклад, ДОК №4 зможе продовжити резевну роботу лише 2 доби. Що буде з іншими об'єктами, та головне людьми - невідомо.

Останні
новини:
У Маріуполі оштрафували вантажівку з перегрузом у 100 тонн
Сьогодні, 12:20
Третій день поспіль Донеччина в лідерах по кількості нових випадків Covid-19
Сьогодні, 11:45
На Донеччині за добу сталося 6 пожеж
Сьогодні, 11:15
На Донеччині погодили придбання квартир для багатодітних родин
Сьогодні, 10:40

Інші новини:

У Маріуполі оштрафували вантажівку з перегрузом у 100 тонн
Сьогодні, 12:20
Третій день поспіль Донеччина в лідерах по кількості нових випадків Covid-19
Сьогодні, 11:45
На Донеччині за добу сталося 6 пожеж
Сьогодні, 11:15