






Науково-технічний супровід виконання робіт з капітального ремонту доріг допоможе зробити роботи якісно. Таке обладнання перше в нашій країні.
Зокрема його будут використовувати для:
- надання інформаційної допомоги при вирішенні завдань будівельного виробництва;
- відпрацювання окремих технологічних рішень, пов'язаних з пристроєм конструктивного шару з матеріалів, виготовлених методом холодного ресайклінгу з використанням шлаку і перевірки якості влаштованого шару;
- відбору і випробування бітумної емульсії, щебенево-піщаних сумішей, ґрунту;
- відбору зразків сумішей, кернів з асфальтобетонних шарів дорожнього одягу та їх лабораторниех досліджень;
- визначення модулів пружності;
- вимірювання зчіпних властивостей поверхні дорожнього покриття;
- складання звіту про надані послуги, собщает прес-центр Служби автомобільних доріг в Донецькій області.