Бренд Маріуполя розробляли ще в 2016 році для просування міста, використання на сувенірній продукції, офіційних сторінках міськради, комунальних підприємствах і на місцевому транспорті. Ті ж зображення з'явилися і на білбордах з рекламою партії Блоку Вадима Бойченко.
Блок Вадима Бойченко намагався замаскувати рекламу своєї партії під соціальну. І це вже не перший випадок в Україні.
Міська символіка на рекламі конкретної політичної партії дуже турбує маріупольців. Логотип у вигляді якоря вже не можна назвати народним, як спочатку його замислював автор Сергій Родіонов.
Тому в Маріуполі оголосили конкурс на новий логотип міста. Він буде проходити весь січень. Взяти участь може кожен бажаючий. Претендентів збиратимуть на сайті арт-платформи "ТЮ", а публікувати їх роботи - в Facebook. Логотип-переможець буде надрукований на сувенірній продукції.
Надсилайте варіанти логотипів:https://forms.gle/8US4jFE7fhDREnZc7