Функціонал ботів досить широкий. Поки можна зробити 5-6 основних речей: дізнатися вартість квитка, наявність місць, купити або повернути квиток, замовити їжу, отримати повідомлення про те, на яку саме платформу приїжджає поїзд, і повідомлення про можливе запізнення поїзда.
На даний момент інформацію про номер платформи та запізнення поїзда можна отримати лише щодо Центрального ж/д вокзалу Києва.
Боти розмовляють трьома мовами: українською, російською та англійською.
В «Укрзалізниці» пообіцяли, що в майбутньому подібні чат-боти будуть доступні в інших месенджерах.
Протестувати додатки можна за такими адресами:
Viber – https://vb.me/ukr_railway
Telegram - ttps://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot